Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba strategie elektronického obchodování
Charvát, Jan ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o problematice elektronického obchodu s primárním zaměřením na zákazníky. Na základě poznatků z teoretické části je v praktické části navržena strategie elektronického obchodování, která povede ke zkvalitnění služeb pro zákazníky, vyšší konkurenceschopnosti, ale také zlepšení propagace a vybudování značky obchodu. Práce obsahuje návrh strategii, které budou přínosem nejen pro elektronický obchod, ale hlavně pro zákazníky.
Návrh komunikačního mixu
Koutná, Kateřina ; Čechová, Pavla (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na zlepšení komunikačního mixu vybraného podnikatele Marka Argana, který podniká v oblasti prodeje thajského zboží a zároveň nabízí služby v podobě lekcí jógy a masáží. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část se zabývá teoretickými poznatky, které jsou východiskem pro další části práce. Druhá část popisuje činnost zvoleného podniku a analýzu současného marketingového a komunikačního mixu. V poslední části je navržen nový komunikační mix, který bude v podniku aplikován.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Uhrová, Pavlína ; Holásková, Petra (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na prosazení firmy Vinařství Josef Uher prostřednictvím internetového trhu. Jedná se především o navržení vhodných způsobů prodeje produktů analyzované firmy pomocí internetu a také několika možností internetové propagace, díky které Vinařství Josef Uher osloví a získá nové zákazníky. Diplomová práce obsahuje teoretické poznatky řešené problematiky, dále analýzy zaměřené na průzkum vnějšího a vnitřního prostředí firmy, elektronické obchodování a dotazníkové šetření. Stěžejní částí této práce jsou návrhy, které by firmě měly v budoucnu napomoci získat nové zákazníky, zajistit větší odbyt produktů a tedy i dosahování většího zisku.
Návrh marketingové strategie pro elektronický obchod
Ciklová, Petra ; Krejčík, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomové práce je zaměřena na výběr odpovídající marketingové strategie pro elektronický obchod Nejenchlebem.cz. Základem je provedení analýz vnějšího i vnitřního prostředí firmy a na základě těchto provedených analýz pak navrhnout nejvhodnější marketingový mix pro daný elektronický obchod. V diplomové práci jsou obsaženy teoretické poznatky z oblasti marketingu a chování zákazníka, dále již zmíněné analýzy a především návrhová část, která obsahuje doporučení, které by měly v budoucnu zajistit firmě naplnění stanovených cílů.
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Zeman, Milan ; Pospíchalová, Dana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce identifikuje a analyzuje marketingové nástroje a činnosti společnosti Happycatering s. r. o., která poskytuje služby v oblasti cateringu. Poté jsou analýzy vyhodnoceny a navržena nová či pozměněná opatření v marketingové strategii firmy. Návrhy opatření jsou prezentovány v podobě marketingového plánu pro nový produkt, který firma uvede na trh, přičemž budou sledovány výsledky nových opatření.
Optimalizace nástrojů online marketingu v malých a středních podnicích působících v sektoru služeb
Skokanová, Irena
SKOKANOVÁ, I. Optimalizace nástrojů online marketingu v malých a středních podnicích působících v sektoru služeb. Diplomová práce. Brno: 2017, PEF MEN-DELU v Brně. Tato diplomová práce se zabývá optimalizací nástrojů online marketing v malých a středních podnicích v sektoru služeb působících výhradně v online prostředí. Hlavní pozornost je kladena na trh přepravních služeb v České republice s největším důrazem na trh přepravních zprostředkovatelů. Na základě dotazníko-vého šetření a provedeného experimentu identifikuje současné postoje, prefer-ence a názory lidí v České republice na přepravní služby. Získaná data jsou poté ověřena na case study. Závěr diplomové práce přináší shrnutí dosažených výsledků a formuluje návrhy v oblasti online marketingu obecně platné pro trh přepravních zprostředkovatelů.
Využití nástrojů internetu v tvorbě a implementaci strategie společnosti TeskaLabs
Pavelka, Miloslav ; Müller, Štěpán (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Tato práce se zabývá využitím nástrojů internetu ve společnosti TeskaLabs pro účely tvorby a implementace své strategie. Internetové nástroje se v současné době těší velkému rozkvětu co do rozmanitosti funkcí, které nabízejí. TeskaLabs je technologická společnost, která si je vědoma potenciálu využití internetových nástrojů oproti drahým krabicovým produktům. Práce popisuje, jaké vstupy hrály roli při výběru nástrojů a jaké nástroje se nakonec staly součástí infrastruktury společnosti. Do procesu výběru byly zahrnuty nástroje z oblasti komunikátorů, internetových úložišť, nástroje pro projektové řízení, řízení vztahů se zákazníky a marketingové nástroje pro implementaci emailových kampaní, tvorbu internetové prezentace, internetového obsahu a marketingové strategie za pomoci sociálních sítí. Práce shrnuje požadavky na funkcionalitu internetových nástrojů a slouží jako návod pro firmy, které chtějí využít potenciál služeb internetu ve svůj prospěch.
Hodnocení marketingové komunikace hotelu Klášter Teplá
Veverková, Pavlína ; Huml, Jan (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit nástroje marketingové komunikace ve vybraném hotelu a na základě toho vytvořit návrhy pro její zlepšení. První část práce je věnována teoretickým poznatkům z oblasti marketingu a marketingu služeb, což vychází z prostudování sekundárních dat. Druhá část práce se zabývá analyzováním současných nástrojů marketingové komunikace hotelu. Výsledkem této analýzy jsou návrhy na její zlepšení a zefektivnění, které mají vést ke zvýšení návštěvnosti hotelu a zlepšení ekonomické situace. Je navrženo několik nástrojů, které by mohly být vedením hotelu využívány.
Marketingová komunikace vybraného e-shopu
Kudrnovská, Denisa ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci e-shopu, konkrétně Atmo-shop.cz. Práce je rozdělena na dvě osnovní části, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je nejprve zaměřena na e-commerce. Je zde charakterizován tento pojem a je uvedeno, jak se e-commerce rozděluje na internetu. Následně jsou charakterizovány některé pojmy, které spadají pod e-commerce. Dále se teoretická část zaměřuje již na marketingovou komunikaci. Ta spadá do marketingového mixu, proto je zde také charakterizován, včetně jeho nástrojů. Následně jsou zde popsány nástroje komunikace, které se používají v tradičních médiích. V závěru teoretické části se práce zabývá nástroji marketingové komunikace pouze na internetu. V praktické části jsou realizovány poznatky z části teoretické. Konkrétně jsou navržena a doporučena zlepšení marketingové komunikace. Nejdříve je představen e-shop, pro který se bude komunikace navrhovat, je charakterizována cílová skupina a stručně popsán marketingový mix, poté je provedena analýza konkurence. Dále jsou již navrženy a doporučeny vhodné nástroje. Nástroje, které byly realizovány v praxi, jsou následně vyhodnoceny.
Návrh obchodně úspěšného webu a trendy v online marketingu
JONÁŠOVÁ, Jana
Cílem této diplomové práce je ukázat, jakým způsobem lze navrhnout obchodně úspěšný web a jaké jsou možnosti jeho následné propagace. Nejprve je udělán uživatelský výzkum a analýza konkurence, na základě čehož je navržen a vytvořen nový web. Následně je tento web podpořen některými nástroji online marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.